Artboard89copy8@3x_optimized

המרדף אחר הוינטג'

רשת חנויות המציאון ידועה כאתר עליה לרגל לציידי הווינטג' למיניהם. בין מחלקות הביגוד ומוצרי הבית שלנו תוכלו למצוא פריטי ווינטג' יחידים במינם, שיעוררו בכם השראה ויוסיפו לכם סטייל ייחודי שהוא רק שלכם לעיצוב הבית או למלתחה
בין הלקוחות הקבועים שלנו תוכלו למצוא סטייליסטיות, אמנים לסוגיהם, אנשי ארט, בימאים, מפיקים ואפילו סטודנטים ממגוון בתי ספר לאמנות וביניהם בצלאל, שמגיעים אלינו אחת לשבוע כיוון שהם יודעים שפריטי הווינטג' נחטפים מהחנויות.
אז אם גם אתם רוצים למצוא את הפריט המדויק והייחודי שלכם לעיצוב הבית או המלתחה ואפילו לצורך התחדשות, סטייל או מיתוג אישי – מהרו לאחת מחנויות הרשת שלנו ורכשו פריטים חד-פעמיים ונדירים שימלאו אתכם בתחושת סיפוק עמוקה וסטייל שלא תמצאו בשום מקום אחר.
עבור חובבי אופנה רציניים – המרדף או הצייד אחר פרטי ווינטג' נדירים ומרתקים, יכול להיות אחד מרגעי ההנאה הגדולים של החיים. קשה לשים את האצבע על איפה בדיוק מונח הבסיס לאהבה העצומה הזו שלנו לפריטי ווינטג'. לעתים אפשר לומר שהכל מסתכם בתחושת הריגוש האדירה שבמסע ה"צייד" ולעתים אנחנו פשוט רוצים שיהיה לנו פריט אחד ומיוחד שהוא שלנו בלבד ושלא נראה אותו בשום מקום אחר. רשת חנויות 'המציאון' מציעה לכם בדיוק את זה

האמת היא שיש רק כמה דברים שמשתווים לרגע הסיפוק המופלא הזה שבו אנחנו חושפים או מוצאים פריט ווינטג' שהוא באמת מדהים (או עשרה כאלה…) מעידן קודם ומתקופה אחרת. עם זאת, ללמוד כיצד לרכוש פריטי ווינטג' זו משימה שיכולה להיות קצת מורכבת למי שאיננו בקיא בתחום.
איך נאמוד את ההבדל שבין פריטי ווינטג' אמתיים לבין בגדי יד שנייה שהם פשוט משומשים? איך נדע אילו פריטים שווה לנו לרכוש אם אנחנו חדשים בתחום הווינטג'? כדי לענות על השאלות האלה ועל עוד שבוודאי יהיו לכם בהמשך, סיכמנו לכם נקודות חשובות שאנחנו בטוחים שיעזרו לכן/ם.
לאחרונה, אולי דווקא בגלל המודרניזציה התעשייתית, רובנו מחפשים דווקא את מה שיכול לייחד אותנו. רובנו ובעיקר חובבי הווינטג' שבינינו מחפשים פריטי לבוש שהם בגדר ממצא נדיר, כזה שניתן היה להציג בתערוכת מוזיאון. ככאלה שאינם מתפשרים על סטייל ייחודי. אנחנו, ברשת חנויות 'המציאון' לא מפחדים מקולקציות אופנה משנות ה-50 וה-60 להיפך, למדנו להעריך אותם והם למעשה בדיוק מה שאנחנו מחפשים.
גם אם את/ה לא מגדיר/ה את עצמך כמי שאוחז/ת בטירוף שבחיפוש אחר מוצרי ווינטג' ייחודיים ומותאמים אישית, את/ה עדיין בוודאי מחזיק/ה באמתחתך מספר פריטי ווינטג' שאת/ה אפילו לא מודע לקיומם. בכל ארון, גן, סביר להניח שגם בשלך, נוכל למצוא פריטים נדירים ומיוחדים שמחירם הסנטימנטלי ולעתים גם הכספי גבוה

אז אם גם אתם רוצים למצוא את הפריט המדויק והייחודי שלכם לעיצוב הבית או המלתחה ואפילו לצורך התחדשות, סטייל או מיתוג אישי – מהרו לאחת מחנויות הרשת שלנו ורכשו פריטים חד-פעמיים ונדירים שימלאו אתכם בתחושת סיפוק עמוקה וסטייל שלא תמצאו בשום מקום אחר.

הנה כמה טיפים שיעזרו לך לקלוע בול לסטייל המאופיין כל כך שאנו רואים היום ברדיפה אחר פריט הווינטג'. למצוא פריטים נדירים ותקופתיים זה משהו שבהחלט ניתן ללמוד ואנו מזמינים אותך לעשות את זה כמו שצריך. גם את/ה יכול להיות "מקצוענ/ית" בתחום. אז יאללה, נתחיל.
ראשית כל: הבדל בין מוצר ווינטג' למוצר יד שנייה

מה מבדיל מוצר ווינטג' ממוצר יד שנייה?

ניתן למצוא מוצרי ווינטג' יפיפיים בחנויות יד שנייה, אך יש לזכור שלא כל המוצרים המוצעים לקנייה בחנויות יד שנייה הם מוצרי ווינטג'. לרכוש פריט ווינטג' משמעו לרכוש פריט מיוחד וייחודי – פריט שעמד במבחן הזמן והוכיח עמידות הן מבחינת איכות הגימור וטיב הייצור והן מבחינת רלוונטיות אופנתית. בכדי לאפיין פריט כווינטג' עליו להיות פריט לבוש שניחן בסטייל נצחי, איכות בלתי מתפשרת, משמעות היסטורית, הקשר תרבותי או לפחות מקורי ומעניין.
כמה דברים שצריך לתת עליהם את הדעת ככל שהדבר נוגע לפריט ווינטג' תקופתי: אחד הסימנים לכך שייצור השמלה נעשה באמצע שנות השישים הוא רוכסן מתכתי, סגר צדי, תפרים בקצוות הבד ותווית מודפסת בצבע כחול